Компанія з продажу та встановлення сонячних станцій

Компанія з продажу та встановлення сонячних станцій

КЛІЄНТ:

AIROXA

НІША:

Сонячні станції

LTV:

6 місяців

Задача:

Залучення цільових В2В і В2С клієнтів на сонячні станції під ключ в Литві

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Бюджет Facebook

€ 3016

Ліди - 346

Вартість ліда - 8,6 €

Цільових лідів - 66%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Brand Awareness + Engagement
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають в страху переплати, невпевненності в надійності, неусвідомленності щодо виборо того чи іншого рішення та товару.
🔴 Створені статичні банерні, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Запущені кампанії на quiz-сайт
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форми
🔴 Запущені ремаркенгові рекламні кампанії













Ліди - 23

 Вартість ліда - 35.73 €

 Цільових лідів - 85%

Бюджет Google

€ 822

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць та чат-бота
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії
🔴 Зменшена вартість конверсії

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній на В2В та В2С, запуск брендової кампанії, запуск кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек