Компанія з продажу та встановлення сонячних станцій

Компанія з продажу та встановлення сонячних станцій

КЛІЄНТ:

ALTMER ENERGY

НІША:

Сонячні станції

LTV:

8 місяців

Задача:

Створення лендінгу. Залучення цільових В2В та В2С клієнтів по інсталяції сонячних станцій за рахунок комплексного digital-маркетингу в Естонії. Підвищення впізнаваності бренду.

Що зроблено:

Впроваджений комплексний digital-маркетинг для залучення нових
клієнтів на сонячні станції, налаштована аналітика та CRM-система. Створений мультілендінг на трьох мовах з маркетинговою воронкою, який презентує можливості компанії та доносить цінність продукту та переваги підрядника. Має посадкову сторінку для В2В клієнтів (бізнесу та підприємств) і В2С клієнтів (власників приватних будинків)

Бюджет Facebook

€ 6173

Ліди - 388

Вартість ліда B2C - від 5 до 8€

Вартість ліда B2B - від 25 до 40€

Цільових лідів - 59%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Створена чітка пропозиція та запущена в рекламу на естонській мові
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають у великих рахунках за електроенергію як B2C сегмента так і B2B (головна ціль заробіток та отримання дотацій)
🔴 Створені статичні банерні, які доносять цінність продукту, а саме як можна полегшити сплату за електроенергію за рахунок сонячних модулів.
🔴 Налаштовані кампанії на збір лідів за рахунок лідформи з питаннями
🔴 Також робився пошук співробітників для компанії за рахунок лід.форм













Ліди - 98

 Вартість ліда - 72,78€

 Цільових лідів - 72%

Бюджет Google

€ 7132

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з сайту до СRM
🔴 Запущена пошукова реклама, покращена якість оголошень та оптимізована семантика, підвищені позиції у аукціоні Google Ads, оптимізований бюджет;
🔴 Запущені кампанії PMAX
🔴 Запущені брендові кампанії
🔴 Знижена вартість залучення ліда

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній, брендових кампаній та кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування різних видів креативів. Збір аудиторії для ремаркетингу.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек