Компанія з архітектурного проєктування комерційних обʼєктів

Компанія з архітектурного проєктування комерційних обʼєктів

КЛІЄНТ:

BAITUN (B2B)

НІША:

Архітектурне проєктування

LTV:

1 рік 1 місяць

Задача:

Залучення нових B2B-клієнтів на архітектурне проєктування комерційних обʼєктів. Створення корпоративного сайту компанії

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована Web-аналітика для відстеження ефективності та рентабельності реклами;
Створений багатосторінковий сайт з маркетинговою воронкою, який презентує можливості компанії та доносить цінність продукту та співпраці, головні вигоди та переваги компанії

Бюджет Facebook

$ 27 093,06

Ліди - 1770

Вартість ліда - 15,30$

Цільових заявок - 25-30%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation, Engagement via WhatsApp + Brand Awareness.
Оптимізації: Під кількість та конверсію заявок

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Проведено аналіз ринку, ніші та цільової аудиторії. На основі аналізу була розроблена маркетингова стратегія просування.
🔴 Була побудована структура рекламних кампаній, розділена на декілька ефективних воронок залучення цільових лідів із різних сегментів ЦА.
🔴 Підготовлені сценарії для зйомки професійного контенту для публікації в рекламних кампаніях, направлені на лідогенерцію та впізнаванність бренду.
🔴 Налаштовані інтеграції з рекламного кабінету до CRM та засобів аналітики для зручності обробки лідів та глибинної аналітики рекламних кампаній













Ліди - 371

 Вартість ліда - 54,71$

 Цільових лідів - 90%

Бюджет Google

$ 9136

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з сайту до СRМ
🔴 Впроваджена телефонія та Call-tracking від Ringostat;
🔴 Запущена пошукова реклама, у якій були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані 2кампанії PMax на дві аудиторії (ключові слова та аудиторія конкурентів) для отримання лідів;
🔴 Запущені кампінії YouTube;

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній під дизайн та архітектурні проекти, кампаній Performance Max та YouTube
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетингової аудиторії

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек