КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення нових B2B-клієнтів на архітектурне проєктування комерційних обʼєктів. Створення корпоративного сайту компанії
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована Web-аналітика для відстеження ефективності та рентабельності реклами;
Створений багатосторінковий сайт з маркетинговою воронкою, який презентує можливості компанії та доносить цінність продукту та співпраці, головні вигоди та переваги компанії

Запущені рекламні кампанії Lead Generation, Engagement via WhatsApp + Brand Awareness.
Оптимізації: Під кількість та конверсію заявок
🔴 Проведено аналіз ринку, ніші та цільової аудиторії. На основі аналізу була розроблена маркетингова стратегія просування.
🔴 Була побудована структура рекламних кампаній, розділена на декілька ефективних воронок залучення цільових лідів із різних сегментів ЦА.
🔴 Підготовлені сценарії для зйомки професійного контенту для публікації в рекламних кампаніях, направлені на лідогенерцію та впізнаванність бренду.
🔴 Налаштовані інтеграції з рекламного кабінету до CRM та засобів аналітики для зручності обробки лідів та глибинної аналітики рекламних кампаній
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з сайту до СRМ
🔴 Впроваджена телефонія та Call-tracking від Ringostat;
🔴 Запущена пошукова реклама, у якій були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані 2кампанії PMax на дві аудиторії (ключові слова та аудиторія конкурентів) для отримання лідів;
🔴 Запущені кампінії YouTube;

Запуск пошукових рекламних кампаній під дизайн та архітектурні проекти, кампаній Performance Max та YouTube
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетингової аудиторії