Компанія з виробництва та продажу мʼяких преміальних меблів

Компанія з виробництва та продажу мʼяких преміальних меблів

КЛІЄНТ:

BLANCHE

НІША:

Меблі B2B

LTV:

1 місяць

Задача:

Пошук дилерів та дистрибьюторів українського преміального бренду мʼяких меблів з України для продажу в країнах Європи.
Географія реклами та клієнтів: Німеччина,Австрія, Греція, Швейцарія, Швеція, Норвегія, Фінляндія, Болгарія, Іспанія, Чехія, Латвія, Нідерланди, Польша, Франція, Англія, Ірландія, Італія

Що зроблено:

Впроваджений комплексний digital-маркетинг для залучення нових потенційних дилерів українського бренду мебелі

Бюджет Facebook

$ 443

Ліди - 113

Вартість за лід - 3,93$

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Створена чітка пропозиція та запущена в рекламу на 3-ох мовах (англійська, німецька, російська)
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають в нерозумінні гарантій та стабільності співпраці, логістики, підтримки по всім питанням в період співпраці
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та пееваги співпраці, підкреслюють преміальність продукту













Ліди - 8

 Вартість ліда - 47$

Бюджет Google

$ 400

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій;
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запуск компанії попиту на YouTube та сайти партнерів, саме ця кампанія була найефективніша
🔴 Створений сайт квіз на двох мовах

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній та компанію попиту на YouTube та сайти партнерів, які в себе включали 2 аудиторії. Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек