КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Підвищення кількості продажів для Французського інтернет-магазину дитячих меблів
Залучений комплексний digital-маркетинг для реалізації KPI по плану продажів на місяць.

Запущені рекламні кампанії Sales
Оптимізації: Під продажі на сайті
🔴 Створені банери та відео для рекламних оголошень, що доносять ціннсть та вигоди товарів
🔴 Налаштована аналітика для відстеження всіх подій на сайті
🔴 Створений товарний фід
🔴 Запущені рекламні кампанії на каталог по різним аудиторіям
🔴 Запущені ремаркетингові та LAL-кампанії
🔴 Збільшена конверсійність таргетованної реклами в сезонні місяці
🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій та їх цінності
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені товарні рекламні кампанії
🔴 Запущені рекламні кампанії Performance Max
🔴 Знижена вартість конверсії та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Підвищена кількість продажів на місяць
🔴 Досягнута ціль по коефіціенту ROMI
🔴 Запущений ремаркетинг

Запуск пошукових рекламних кампаній, запуск кампаній Google-shopping та PMAX-shopping, запуск ремаркетингових кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії, аналіз товарних позицій, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS