Компанія з продажу дитячих меблів

Компанія з продажу дитячих меблів

КЛІЄНТ:

BUSY KIDS

НІША:

Меблі

LTV:

1 рік

Задача:

Підвищення кількості продажів для Французського інтернет-магазину дитячих меблів

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг для реалізації KPI по плану продажів на місяць.

Бюджет Facebook

€ 8767

Продажі - 227

Вартість продажу - 38 €

Сума продажів - 34 050 €

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Sales
Оптимізації: Під продажі на сайті

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Створені банери та відео для рекламних оголошень, що доносять ціннсть та вигоди товарів
🔴 Налаштована аналітика для відстеження всіх подій на сайті
🔴 Створений товарний фід
🔴 Запущені рекламні кампанії на каталог по різним аудиторіям
🔴 Запущені ремаркетингові та LAL-кампанії
🔴 Збільшена конверсійність таргетованної реклами в сезонні місяці













Продажів - 1193

 Вартість продажу - від 25 до 54 €

 Сума продажів - 175 598 €

 ROMI - 305%

Бюджет Google

€ 65 208

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій та їх цінності
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені товарні рекламні кампанії
🔴 Запущені рекламні кампанії Performance Max
🔴 Знижена вартість конверсії та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Підвищена кількість продажів на місяць
🔴 Досягнута ціль по коефіціенту ROMI
🔴 Запущений ремаркетинг

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній, запуск кампаній Google-shopping та PMAX-shopping, запуск ремаркетингових кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії, аналіз товарних позицій, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек