Компанія з надання допомоги зі вступом до ВНЗ Чехії

Компанія з надання допомоги зі вступом до ВНЗ Чехії

КЛІЄНТ:

EUROEDUCATION

НІША:

Освіта

LTV:

9 місяців

Задача:

Залучення цільових клієнтів з України та Казахстану на послуги допомоги зі вступу до вищих та середніх навчальних закладів Чехії та курсів чеської мови

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника. Створений мультилендінг для збільшення конверсії цільвоих заявок

Бюджет Facebook

€ 2657

Ліди - 1291

Вартість ліда - 2,06 €

Цільових лідів - 80%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Виявлені болі клієнтів, які можуть перешкоджати замовленню послуг та відправленню дитини навчатися у ВНЗ Чехії.
🔴 Створені статичні банерні кампанії на українській та російській мові, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільвоих дій та систематизації маркетингу
🔴 Запущені рекламні кампанії на декілька напрямків, а саме вища та середня освіта в Чехії, та курси Чешської мови.
🔴 Запущені рекламні кампанії на Quiz, що щбільшили відсоток цільових лідів
🔴 Знижена вартість залучення заявки та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Створений новий рекламний кабінет













Лідів - 847

 Вартість ліда - 7,26 €

 Цільових лідів - 73%

Бюджет Google

€ 6152

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика для відстеження всіх цільових дій та конверсій
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на всі плейсменти на аудиторію ключових слів
🔴 Запущені рекламні кампанії Youtube
🔴 Протестовані та оптимізовані 3 види воронок: на корпоративний сайт, нановостворений мулти-лендінг, на квіз-сайт
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії
🔴 Оптимізований бюджет та вартість конверсії
🔴 Підвищена кількість цільових звернень

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній, кампаній Performace Max та YouTube
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек