Компанія з продажу програмного забезпечення для медичних компаній

Компанія з продажу програмного забезпечення для медичних компаній

КЛІЄНТ:

GREENRAIN

НІША:

SaaS

LTV:

1 рік 5 місяців

Задача:

Залучення цільових заявок на SaaS-продукт, а саме програмне забезпечення для медичних та юридичних компаній в ОАЕ

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Бюджет Facebook

$ 8278

Ліди - 272

Вартість ліда - 30,41$

Цільових лідв - 49%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Створені статичні банерні, які доносять цінність та переваги продукту
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільвоих дій та систематизації маркетингу
🔴 Налаштовані всі інтеграції з реклами до CRM
🔴 Запущені рекламні кампанії на аудиторію по інтересам Advantage+
🔴 Запущені рекламні кампанії на лідформи
🔴 Збілшена кількість цільових зверень













Ліди - 380

 Вартість ліда - 17,81$

 Цільових лідв - 60%

Бюджет Google

$ 6807

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Запуск пошукової кампанії на 3 послуги клієнта з різними типами відповідності ключових слів
🔴 Запущені рекламні кампанії на квіз-сайт
🔴 Запуск YouTube-кампаній з відеоінструкцією як користуватися продуктом замовника
🔴 Запуск Pmax кампанії на загальні послуги
🔴 Збільшена кількість угод та цільових звернень
🔴 Знижена вартість цільового ліда

Стратегія

Запуск пошукових кампаній, Performance Max, рекламних кампаній YouTube
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек