КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових заявок на SaaS-продукт, а саме програмне забезпечення для медичних та юридичних компаній в ОАЕ
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки
🔴 Створені статичні банерні, які доносять цінність та переваги продукту
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільвоих дій та систематизації маркетингу
🔴 Налаштовані всі інтеграції з реклами до CRM
🔴 Запущені рекламні кампанії на аудиторію по інтересам Advantage+
🔴 Запущені рекламні кампанії на лідформи
🔴 Збілшена кількість цільових зверень
🔴 Запуск пошукової кампанії на 3 послуги клієнта з різними типами відповідності ключових слів
🔴 Запущені рекламні кампанії на квіз-сайт
🔴 Запуск YouTube-кампаній з відеоінструкцією як користуватися продуктом замовника
🔴 Запуск Pmax кампанії на загальні послуги
🔴 Збільшена кількість угод та цільових звернень
🔴 Знижена вартість цільового ліда

Запуск пошукових кампаній, Performance Max, рекламних кампаній YouTube
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.