Компанія з продажу систем накопичення енергії

Компанія з продажу систем накопичення енергії

КЛІЄНТ:

KALIN ELECTRICITY SOLUTIONS

НІША:

Батарейні сторіджи

LTV:

4 місяці

Задача:

Залучення цільових В2В клієнтів на системи накопичення енергії в Україні

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника. Створений односторінковий сайт, який розкриває переваги інвестицій у системи накопичення енергії

Бюджет Facebook

$ 4108

Ліди - 308

Вартість ліда - 13,34$

Цільових лідів - 60%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Створений новий рекламний кабінет та бізнес портфоліо
🔴 Створені динамічні відеокреативи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у накопичувачі енергії від компанії KES;
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій (бізнес, агросектор, великі виробництва які працюють 24\7) на всі неокупавані території України де населення отримує високі рахунки за електропостачання
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форму
🔴 Оптимізований рекламний бюджет
🔴 Отримані заявки по релевантній вартості













Ліди - 113

 Покази - 285 681

 Вартість ліда - 649 ₴ (15,43$)

 Цільових лідів - 60%

Бюджет Google

₴ 73 110 (1738$)

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Створений новий рекламний кабінет та налаштована аналітика і конверсії
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax для отримання лідів
🔴 Отримані цільові звернення по релевантній вартості

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній на В2В, запуск кампаній Performace Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек