КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових В2В клієнтів на системи накопичення енергії в Україні
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника. Створений односторінковий сайт, який розкриває переваги інвестицій у системи накопичення енергії

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт
🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Створений новий рекламний кабінет та бізнес портфоліо
🔴 Створені динамічні відеокреативи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у накопичувачі енергії від компанії KES;
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій (бізнес, агросектор, великі виробництва які працюють 24\7) на всі неокупавані території України де населення отримує високі рахунки за електропостачання
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форму
🔴 Оптимізований рекламний бюджет
🔴 Отримані заявки по релевантній вартості
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Створений новий рекламний кабінет та налаштована аналітика і конверсії
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax для отримання лідів
🔴 Отримані цільові звернення по релевантній вартості

Запуск пошукових рекламних кампаній на В2В, запуск кампаній Performace Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.