Компанія зі встановалення та продажу систем крапельного зрошення

Компанія зі встановалення та продажу систем крапельного зрошення

КЛІЄНТ:

KAZ ECOPILIV

НІША:

Краплинне зрошення

LTV:

1 місяць

Задача:

Залучення цільових клієнтів на інсталяцію систем для екополиву

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована Web-аналітика для відстеження ефективності та рентабельності реклами, внесені правки до сайту задля підвищення його конверсійності
Створений мульти-лендінг під В2С & В2В запити.

Бюджет Facebook

$ 245

Ліди - 206

Вартість ліда - 1,19$

Цільових лідів - 90%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Створений рекламний кабінет Facebook Ads
🔴 Виявлені болі та потреби клієнтів у двох сегментах (В2В та В2С)
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у систему крапельного зрощення
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій, одна з яких дала максимальний результат, маючи вузькоспрямовану групу інтересів
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільових дій клієнтів та для впровадження UNIT-економіки маркетингу













Ліди - 23

 Вартість ліда - 9,50$

 Цільових лідів - 92%

Бюджет Google

$ 370

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована Google-Аналітиа та Google Tag Manager, налаштовані інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії
🔴 Покращена клікабельність реклами
🔴 Покращена конверсійнсть сайту

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, створення ремаркетингової аудиторії.

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек