КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових клієнтів на інсталяцію систем для екополиву
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована Web-аналітика для відстеження ефективності та рентабельності реклами, внесені правки до сайту задля підвищення його конверсійності
Створений мульти-лендінг під В2С & В2В запити.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки
🔴 Створений рекламний кабінет Facebook Ads
🔴 Виявлені болі та потреби клієнтів у двох сегментах (В2В та В2С)
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у систему крапельного зрощення
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій, одна з яких дала максимальний результат, маючи вузькоспрямовану групу інтересів
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільових дій клієнтів та для впровадження UNIT-економіки маркетингу
🔴 Налаштована Google-Аналітиа та Google Tag Manager, налаштовані інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії
🔴 Покращена клікабельність реклами
🔴 Покращена конверсійнсть сайту

Запуск пошукових рекламних кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, створення ремаркетингової аудиторії.