Компанія з продажу меблів для дому

Компанія з продажу меблів для дому

КЛІЄНТ:

KOKO BALDAI

НІША:

Меблі

LTV:

9 місяців

Задача:

Збільшення продажів литовського інтернет-магазину меблів для нової та старої колекцій

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг для реалізації KPI по плану продажів на місяць. Здійснено продажів на 146 068 € у Литві

Бюджет Facebook

€ 6249

Переходи на сайт - 24 639

Вартість кліка - 0,08 €

Покази - 2 305 320

Охоплення - 351 347

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Sales + Engagement + Traffic
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів на сайті
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги товарів, спонукають до замовлення товарів по вигідним умовам та цінам.
🔴 Створений товарний фід
🔴 Створені каруселі з асортиментом товару та запущені в рекламу на декілька аудиторій
🔴 Запущені рекламні кампанії з трафіком на сайт для отримання продажів
🔴 Запущені рекламні кампанії на охоплення для підвищення впізнаванності бренду та підвищення актуалізації пропозиції Outlet товарів
🔴 Зменшена вартість продажу та підвищенна кількість конверсій з Facebook Ads
🔴 Оптимізований рекламний бюджет













Конверсій - 613

 Вартість за конверсію - 10,58 €

 Покази - 573 976

Бюджет Google

€ 6 489

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на разні аудиторії для отримання продажів;
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії
🔴 Запущені товарні рекламні кампанії
🔴 Знижена вартість конверсії та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Підвищена кількість продажів на місяць
🔴 Досягнута ціль по коефіціенту ROMI

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній, кампаній Performace Max, кампаній Google-shopping, DSA та динамічного ремаркетингу
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії, аналіз товарних позицій, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек