КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення нових роздрібних клієнтів на інсталяцію вікон-пвх та дверей, інших продуктів компанії. Впровадження реклами на B2B, вибудова стабільного та рентабельного інтернет-маркетингу, створення багатосторінкового сайту.
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована СRM-система, Web-аналітика, IP-телефонія і Call-tracking для оптимізації бізнес-процесів та відслідковування ефективності та рентабельності реклами
Створений багатосторінковий сайт на трьох мовах з маркетинговою воронкою, який презентує можливості компанії та доносить цінність продукту та співпраці, головні вигоди та переваги компанії.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт
🔴 Проведено аналіз цільвої аудиторії,
🔴 Створена пропозиція з чіткими перевагами та УТП, які полягають в іноваційності, естетичності, стильний дизайн, енергоефективності вікон та шумоізоляції
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та пееваги співпраці, підкреслюють вигоди продукту
🔴 Створені анімації та статичні банери, які підкреслюють актуальні переваги (економія на опаленні, захист від шуму, покращення зовнішнього вигляду об'єктів).
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з сайту до KOMMO СRМ
🔴 Впроваджений Call-tracking від Ringostat;
🔴 Запущена пошукова реклама на трьох мовах, покращена якість оголошень та оптимізована семантика, підвищені позиції у аукціоні Google Ads, оптимізований бюджет;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax для охоплення нової аудиторії та отримання лідів;

Запуск пошукових кампанія по вікнам на латишській та російській мовах по вікнам. Запуск банерних рекламних кампаній Performance Max на латишській, російській мовах по вікнам.
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, створення ремаркетингової аудиторії та запуск рекламних кампаній на зібрану аудиторію.