Команія з продажу LED-екранів

Команія з продажу LED-екранів

КЛІЄНТ:

LED ART

НІША:

LED-екрани

LTV:

11 місяців

Задача:

Залучення цільових В2В-клієнтів на інасталяцію LED-екрану для власного бізнесу

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника, створений новий лендінг.

Бюджет Facebook

$ 8091

Ліди - 1410

Вартість ліда - 5,7$

ROAS - 2472%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Message + Traffic
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають в масштабуванні бізнесу, затратах на не ефективні способи привернення уваги.
🔴 Створені статичні банерні, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Запущені кампанії на Лідогенерацію, трафік, переписки
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форми
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії













Ліди - 409

 Вартість ліда - 19,05$

 Цільових лідів - 53%

Бюджет Google

$ 7792

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Запущені ремаркетингові кампанії;
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова
🔴 Запущена брендова кампанія для покращення впізнаваності бренду на ринку клієнта;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на послуги клієнта (Лед екрани та панелі);
🔴 Тестували нові ринки, а саме ОАЕ (запускали пошукову кампанію з релевантними ключовими словами, а також тестували кампанію на QUIZ);
🔴 Підключили трекінг дзвінків за рахунок допоміжного сервісу Ringostat.

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній на В2В та В2С, запуск брендової кампанії, запуск кампаній Performace Max, тестування нових ринків, аналіз лідів через телефонію Ringostat.
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.

Відгук клієнта

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек