КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення нових користувачів для латишьского провайдера інтернету та телебачення, покращення ефективності контекстної та таргетованої реклами, зниження вартості нового абонента та конверсій.
Впроваджений комплексний digital-маркетинг, оптимізовані рекламні кампані, знижена вартість залучення нового абонента та вартість залучення ліда

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Engagement
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт
🔴 Створені статичні банерні, які доносять цінність та переваги продукту та послуг замовника
🔴 Налаштована аналітика для відстеження цільових дій та систематизації маркетингу
🔴 Налаштовані ремаркетингові кампанії
🔴 Запущені рекламні кампанії на LAL-аудиторію
🔴 Знижена вартість конверсії та вартість залучення клієнта
🔴 Покращена якість оголошень та оптимізована семантика, підвищені позиції у аукціоні Google Ads, оптимізований бюджет;
🔴 Запущені пошукові кампанії на латишській та російських мовах з розділенням на сегменти
🔴 Запущені пошукові кампанії на різні офери підключення інтернету
🔴 Запущені Pmax кампанії на латишській та російських мовах.
🔴 Запущені ремаркетингові кампанії на користувачів, які відвідували сайт.
🔴 Збільшення кількості підключень
🔴 Запущені КММ кампанії на латишській та російській мовах
🔴 Запуск Youtube кампанії на охоплення та лідогенерацію
🔴 За 9 місяців співпраці змогли знизити вартість лідів та збільшити кількість підключень, також в деякі важкі місяці, наприклад як січень, протримали стабільний результат.

Запуск пошукових рекламних кампаній, Performance Max, You-tube-реклами та КММ кампаній. Оптимізації: Проводилась щоденна оптимізація пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, чистка плейсментів в банерних кампаніях та збір додаткової ремаркетингової аудиторії