КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових В2В-клієнтів на гуртові замовлення одноразового посуду
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника. Створений лендінг з каталогом продукції.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Message Traffic + Engagement via WhatsApp
Оптимізації: Під заявки, переходи на сайт, переписки
🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Налаштовані всі інтеграції до CRM
🔴 Створені статичні банерні, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги товару замовника.
🔴 Запущені рекламні кампанії на сайт
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід форму
🔴 Запущені рекламні кампанії на переписки
🔴 Збільшена кількість заявок та цільових клієнтів
🔴 Збільшена кількість продажів завдяки Facebook Ads
🔴 Оптимізований рекламний бюджет
🔴 Знижена вартість залучення заявки та переписки
🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені рекламні кампанії Performance Max
🔴 Знижена вартість конверсії та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Підвищена кількість продажів на місяць

Запуск пошукових рекламних кампаній, запуск Performance Max кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, аналіз товарних позицій, перехід на автоматичні стратегії на призначення ставок під ROAS