КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових клієнтів на послуги допомоги зі вступу до вищих навчальних закладів Польші та курсів польскої мови
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована СRM-система, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт
🔴 Налаштовані всі інтеграції до CRM-системи та аналітика.
🔴 Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які можуть перешкоджати замовленню послуг та відправленню дитини навчатися у ВНЗ Польші.
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Запущені кампанії з метою генерації лідів на різні групи аудиторій 🔴 Знижена вартість ліда та вартість нового клієнта
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць та чат-бота
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії

Запуск пошукових рекламних кампаній та кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.