Компанія з надання допомоги зі вступом до ВНЗ Польші

Компанія з надання допомоги зі вступом до ВНЗ Польші

КЛІЄНТ:

OSVITA POLAND

НІША:

Освіта

LTV:

11 місяців

Задача:

Залучення цільових клієнтів на послуги допомоги зі вступу до вищих навчальних закладів Польші та курсів польскої мови

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована СRM-система, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Бюджет Facebook

$ 5312

Ліди - 2244

Вартість ліда - 2,3$

Цільових заявок - 1389

ROMI - 2227%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Налаштовані всі інтеграції до CRM-системи та аналітика.
🔴 Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які можуть перешкоджати замовленню послуг та відправленню дитини навчатися у ВНЗ Польші.
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Запущені кампанії з метою генерації лідів на різні групи аудиторій 🔴 Знижена вартість ліда та вартість нового клієнта













Ліди - 1392

 Вартість ліда - 2,40$

 Цільових лідів - 1252

Бюджет Google

$ 3339

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць та чат-бота
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній та кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.

Відгук клієнта

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек