КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових B2C та B2B клієнтів за рахунок Google та таргетованної реклами. Підвищення впізнаваності бренду та обсягу продажів.
Залучений комплексний digital-маркетинг для отримання нових заявок та конверсій в угоди.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт
🔴 Виявлені болі клієнтів для B2B клієнтів, які хочуть знайти якісну плитку для перепродажу.
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у сонячну станцію;
🔴 Запущені кампанії на різні групи B2B та B2C аудиторій;
🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій;
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запуск піар компанії попиту на YouTube та сайти партнерів, яка використовувала відео та статичні банери;
🔴 Тестування продажів плитки через інтернет-магазин
🔴 Створений сайт квіз на двох мовах

Запуск пошукових рекламних кампаній, тестування продажу через інтернет-магазин, тестування відео на YouTube.
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.