КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових заявок на гідроабразивне різання в Польші в В2В та В2С сегменті
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Engagement
Оптимізації: Під заявки, перегляди цільвої сторінки та дзвінки
🔴 Проведений аналіз конкурентів, їх пропозицій та активностей
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми
🔴 Запущені кампанії на різні групи B2B та B2C аудиторій;
🔴 Запущені рекламні кампанії на сайт та квіз
🔴 Запущені рекламні кампанії на LAL-аудиторії
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід форму
🔴 Запущені рекламні кампанії на сайт під оптимізацію на Pop-up
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії на сайт
🔴 Запущені рекламні кампанії на дзвінки та переписки
🔴 Зниження вартість залучення ліда
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії
🔴 Запущені рекламні кампанії на квіз
🔴 Створена Pop-up форма на сайті та налаштований cookiebot
🔴 Налаштований GetCall на сайт
🔴 Інтегрований Microsoft Clarity
🔴 Оптимізований бюджет
🔴 Збільшена кількість цільових звернень та продажів
🔴 Зменшена вартість залучення заявки та клієнта

Запуск пошукових рекламних кампаній, кампаній Performace Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії, перехід кампаній на автоматичні стратегії призначення ставок