Компанія з надання послуг гідроабразивного різання

Компанія з надання послуг гідроабразивного різання

КЛІЄНТ:

RS GROUP

НІША:

Гідроабразивне різання

LTV:

1 рік

Задача:

Залучення цільових заявок на гідроабразивне різання в Польші в В2В та В2С сегменті

Що зроблено:

Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Бюджет Facebook

$ 4044

Ліди - 301

Вартість ліда - 7,91 $

Цільових лідів - 80%

Стратегія

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Engagement
Оптимізації: Під заявки, перегляди цільвої сторінки та дзвінки

Що зроблено по Facebook Ads:

🔴 Проведений аналіз конкурентів, їх пропозицій та активностей
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми
🔴 Запущені кампанії на різні групи B2B та B2C аудиторій;
🔴 Запущені рекламні кампанії на сайт та квіз
🔴 Запущені рекламні кампанії на LAL-аудиторії
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід форму
🔴 Запущені рекламні кампанії на сайт під оптимізацію на Pop-up
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії на сайт
🔴 Запущені рекламні кампанії на дзвінки та переписки
🔴 Зниження вартість залучення ліда













Лідів - 459

 Вартість ліда - 16,91$

 Цільвоих лідів - 77%

Бюджет Google

$ 7632

Що зроблено по Google Ads:

🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії
🔴 Запущені рекламні кампанії на квіз
🔴 Створена Pop-up форма на сайті та налаштований cookiebot
🔴 Налаштований GetCall на сайт
🔴 Інтегрований Microsoft Clarity
🔴 Оптимізований бюджет
🔴 Збільшена кількість цільових звернень та продажів
🔴 Зменшена вартість залучення заявки та клієнта

Стратегія

Запуск пошукових рекламних кампаній, кампаній Performace Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії, перехід кампаній на автоматичні стратегії призначення ставок

Відгук клієнта

Пожалуйста, подтвердите, что вы человек