КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових заявок на меблі преміального сегменту та кухні під ключ у Молдові.
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Engagement + Messages
Оптимізації: Під заявки, переходи на сайт та переписки
🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають в відсутності індивідуальних рішень для нестандартних приміщень, проблемою з доставкою та збіркою, відсутності роботи лише з одним підрядником по проекту
🔴 Створені статичні банерні кампанії на румунській та російській мові, що пропонують вирішення проблеми та презентують переваги послуг замовника.
🔴 Запущені кампанії на quiz-сайт
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форми
🔴 Запущені ремаркетингові рекламні кампанії
🔴 Запущені ремаркетингові кампанії;
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на двох мовах: румунська, російська

Запуск пошукових рекламних кампаній, запуск кампаній Performance Max,
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, корегування стартегії призначення ставок та перехід на максмум конверсій