КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових заявок на шнекові транспортери в Казахстані
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами. Систематизований digital-маркетинг замовника.

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Engagement via WhatsApp
Оптимізації: Під заявки та переписки
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги продукту, пропонують вирішення проблеми
🔴 Запущені кампанії на різні аудиторій по інтересам;
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід форму
🔴 Запущені рекламні кампанії на переписки
🔴 Зниження вартість залучення ліда
🔴 Збільшена кількість цільових звернень
🔴 Створена стратегія просування;
🔴 Налаштована аналітика для відстеження конверсій
🔴 Запущені пошукові рекламні кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Знижена вартість конверсії та оптимізований рекламний бюджет
🔴 Підвищена кількість цільових запитів

Запуск пошукових рекламних кампаній
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS