КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових клієнтів по інсталяції сонячних станцій у Латвії за рахунок комплексного digital-маркетингу.
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована Web-аналітика, відстеження ефективності та рентабельності реклами

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки
🔴 Проаналізован поточний інтернет-маркетинг, зроблений аудит минулих кампаній
🔴 Виявлені болі та потреби клієнтів у двох сегментах: B2B — сонячні електростанції для підприємств (програма Altum, економія витрат, енергонезалежність, швидка окупність). B2C — теплові насоси повітря-вода та повітря-повітря, а також сонячні електростанції для приватних домоволодінь (дотації від держави, зниження рахунків, комфорт, автономність).
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у сонячну станцію;
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць та чат-бота
🔴 Запущені пошукові кампанії на сонячні станції та теплові насоси, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії по сонячним станціям та тепловим насосам (ключові слова та аудиторія конкурентів) для отримання лідів;
🔴 Створений сайт квіз на двох мовах;

Запуск пошукових рекламних кампаній та кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування відео креативів та статичних, створення ремаркетинг аудиторії.