КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Створення лендінгу. Залучення цільових клієнтів для нового проекту по інсталяції сонячних станцій на південному-сході України за рахунок комплексного digital-маркетингу. Підвищення впізнаваності бренду.
Залучений комплексний digital-маркетинг, налаштована СRM-система, Web-аналітика, IP-телефонія і Call-tracking для оптимізації бізнес-процесів та відслідковування ефективності та рентабельності реклами;

Запущені рекламні кампанії Lead Generation + Brand Awareness, Conversion + Traffic, Lead Generation + Engagement.
Оптимізації: Під заявки та переходи на сайт.
🔴 Створений новий рекламний кабінет, налаштовані всі інтеграції до CRM-системи та аналітика.
🔴 Виявлені болі клієнтів, які полягають в страху переплати за продукт, невпевненість в надійності підрядників, нерозумінні щодо правильного вибору продукту (Технічні характеристики станцій).
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у сонячну станцію.
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій на ГЕО де населення отримує високі рахунки за електропостачання.
🔴 Створений рекламний кабінет, налаштована аналітика та інтеграції заявок з сайту до СRM, впроваджений Call-tracking.
🔴 Запущена пошукова реклама, покращена якість оголошень та оптимізована сементика, підвищені позиції у аукціоні Google Ads, оптимізований бюджет.
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax для охоплення нової аудиторії та отримання лідів.
🔴 Запущені медійні кампанії у YouTube.
🔴 Запущені кампанії на Quiz.

Запуск пошукових рекламних кампаній, запуск кампаній PMax на 3 аудиторії.
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування різних видів креативів. Збір аудиторії для ремаркетингу.