КЛІЄНТ:
НІША:
LTV:
Залучення цільових клієнтів для проекту по інсталяції сонячних станцій в В2С та В2В сегменті в Україні за рахунок комплексного digital-маркетингу.
Залучений комплексний digital-маркетинг, Web-аналітика для оптимізації бізнес-процесів та відстеження ефективності та рентабельності реклами;

Запущені рекламні кампанії Lead Generation
Оптимізації: Під заявки
🔴 Налаштовані всі інтеграції та аналітика. Інтегрований Facebook Pixel для відстеження всіх цільових дій клієнтів.
🔴 Створені динамічні відеокеративи та статичні банерні, які доносять цінність та переваги компанії, пропонують вирішення проблеми та презентують переваги інвестицій у сонячну станцію;
🔴 Запущені кампанії на різні групи аудиторій на ГЕО де населення отримує високі рахунки за електропостачання;
🔴 Створений новий рекламний кабінет та бізнес портфоліо
🔴 Запущені рекламні кампанії на лід-форму
🔴 Зменшена вартість залучення ліда
🔴 Оптимізований рекламний бюджет
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до СRM
🔴 Запущена пошукова реклама, покращена якість оголошень та оптимізована семантика, підвищені позиції у аукціоні Google Ads, оптимізований бюджет;
🔴 Запущені кампанії PMAX
🔴 Зменшена вартість залучення заявки з гугл реклами
🔴 Створені технічні завдання щодо правок на сайт для підвищення його конверсійності

Запуск пошукових рекламних кампаній та кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, тестування різних видів креативів, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS