КЛИЕНТ:
НИША:
LTV:

Запущены рекламные кампании Lead Generation
Оптимизации: Под заявки
🔴 Настроены все интеграции и аналитика. Интегрирован Facebook Pixel для отслеживания всех целевых действий клиентов.
🔴 Выявлены боли клиентов, заключающиеся в страхе переплаты, неуверенности в надежности, неосознанности в выборе того или иного решения и товара.
🔴 Созданы статические баннеры, предлагающие решение проблемы и представляющие преимущества услуг заказчика.
🔴 Запущены кампании на quiz-сайт.
🔴 Запущены рекламные кампании на лид-формы.
🔴 Запущены ремаркетинговые рекламные кампании.
🔴 Налаштована аналітика та інтеграції заявок з реклами до таблиць та чат-бота
🔴 Запущені пошукові кампанії, у яких були використані конверсійні ключові слова;
🔴 Запущені та оптимізовані кампанії PMax на дві аудиторії для отримання лідів;
🔴 Запущені брендові рекламні кампанії
🔴 Зменшена вартість конверсії

Запуск пошукових рекламних кампаній на В2В та В2С, запуск брендової кампанії, запуск кампаній Performance Max
Оптимізації: Чистка пошукових запитів, додавання мінус-слів на рівні кампанії або облікового аккаунту, збір конверсійних ключових слів, видалення нерелевантних місць розміщень, перехід на автоматичні стратегії на позначення ставок під ROAS.